Joulukalenterin luukku 16


Toivelista Joulupukille!

"Hei rakas Joulupukki! Täällä me pienet koiruudet Tinka ja Sohvi kerromme mamman kanssa toiveemme. Meidän lahjatoivelista on myöhässä, mutta toivottavasti ehdit meille lahjat tuoda."

Ensin Tinka:

1.Kaipaisin ikiomaa nahkaista tyttömäistä timanttipantaa ja siihen sopivaa nahkaista remmiä. Ne tulisivat hyötykäyttöön.

2. Kaipaisin paljon herkkuja ja luita. Tykkään mutustella herkkuja ja samalla se lisää luottamustani vieraisiin ihmisiin, kun he antavat minulle jonkun herkun. Tarvitsisin myös omaa peltistä ruokakippoa joka olisi vain omani.

3. Kaipaan heijastintuotteita. Heijastin liivi tai panta olisi todella hyödyllinen pimeillä teillä. Se auttaisi minua näkymään kauemnas ja välttymään onnettomuuksilta.

Sohvin toiveet:

1. Kaipaan nahkaista mustaa remmiä. Panta minulla on jo. Se on musta/pinkki timanttipanta. Tähän haluaisin sopivan hihnan.

2. Kaipaan uusia leluja ja herkkuja- olen semmoinen herkkubeba, ettei ole tosikaan.  Lelulali leikin innokkaasti vieläkin, joten ne tulevat tarpeeseen.

3. Heijastinliivi. Haluan sen että näyn pimeydessä. Olen niin tumma että minua on usein hankala huomata pimeässä.

Mamman toiveet

1. Uusi kännykkä. Toiveena erityisesti Huawei Honor 6. Lisäksi olisi kiva saada puhelimen kuoret.

2. Toinen joululahja on Tinkan siirtäminen omiin nimiini, joka ei toisaalta maksa mitään mutta on silti suuri lahja.

3. Kolmas joululahjatoive on uusi järkkäri, jota tuskin kuitenkaan saa kun saan jo puhelimen.



Lisäksi me kaikki nautimme joulusta- koirien kopit putsataan ja laitetaan uudet rutireksit. Koirat saavat tavallista enemmän ruokaa ja luut. Ihmiset saavat yhdessä oloa ja hyvää ruokaa.

Kommentit