Joulukalenterin luukku 14


TUTUSTU GILDAAN:

(Löytyy myös blogin instagramista @kultaatassuissa)

Moi kaverit! Oon ruskea-valkoinen Dreeveri nimeltä Hunajan Gilda. Pelkäksi Gildaksikin voi myös kutsua. Elän nykyään yksin tarhassa, mutta tulen toimeen myös muiden koirien kanssa. Olen vauhdikas hulmuri, mutta olen myös arka. Itseasiassa olen todella arka vieraita miehiä kohtaan. Tuttujen kesken olen sosiaalinen enkä tahdo pysyä paikoillani. Nyt olen alkanut myös ajamaan jänistä. Vihaan vettä, mutta ehkä totun siihen vielä joskus. Asun mäyräkoirien Ilan, Adan ja Elmerin kanssa samassa koiratalossa, mutta meidät erottaa aita sekä ulkoa että sisältä. Syön nappunikin niin, että kippaan nappulat maahan pieninä erinä, ja sitten lisää kun saan ne syötyä. Olen omalla tavallani siis myös nirso. Kuulette musta varmasti vielä lisää!

Hau- Gilda🐶

Kommentit