Kotikulmien hurjin vahtikoira vai ihana perhekoira?

Moikka! Minä oon siis labradorinnoutaja Sohvi ja olen tämän blogin päätähti. Jos sinua kiinnostaa tietää enemmän minusta niin käy toki katsomassa minun ikiomat sivut. Sinne pääset klikkaamalla tästä.

Minä elän ihan tavallista ja rattoisaa koiran elämää, näin eläkeikään tultuani. Syön paljon mutta söisin enemmänkin jos vain ruokaa annettaisiin enemmän, ahmatiksi nuo minua välillä nimittävät. Pöh! Ei tällainen hieno neiti voi olla ahmatti, eihän?

Mut nyt olisi aika päästä otsikon pariin. Nimittäin:

Hurja vahtikoira vs. Perhekoira

Kumpaa minä olen? Kerron nyt pienen salaisuuden- mä oon vähän molempia. 

Enemmän oon kuitenkin perhekoira. Tuun hyvin toimeen paitsi koiravauvojen niin myös ihmisvauvojen kanssa. Tähän asti kaikki on okei. Mutta mun sisänen vahtikoiruus tulee esille jos joku vihamielinen kaks-tai nelijalkainen tallustelee mun vahdittavia kohti.

En silloinkaan sekoa mutta teen kyllä selväksi että nää vauvat on mun, sää voit häipyä. Niskakarvatkin nousee vähän. Kun se epämiellyttävä tyyppi on menny, tilanne rauhoittuu niin oon taas ku "ihmisen mieli". Kumpaa tyyppiä te edustatte enemmän?

Kommentit